tiistai 17. huhtikuuta 2012

Days passed by.

Tämä viikko on hurahtanut oikein vauhdilla, paljon olen saanut nauttia.
Ihmisistä, tapahtumista, läheisistä, naurusta, rakkaudesta.

Torstaina kävimme ystävien kanssa syömässä ja sen jälkeen mentiin katsomaan
Niko Kivelä - Minä! stand up -keikkaa, voin kertoa että oli hauskaa!
Kurkku kipeänä nauroin, ja niin moni muukin. :)



Sitten lauantaina ukkokullan kanssa käytiin Harmajan levynjulkaisukiertueella,
ja huh mitkä kylmät väreet menikään heti ku JP alko laulamaan ;)
Se on mies mun makuuni :D


Yllä oleva kappale on kylläkin vanhalta levyltä, mutta mä tykkään.

Tänään olen leiponut vähän huomisia laukkukutsuja varten, kestitsen ystäviä ja sukulaisia meillä.
Ihan hyvä päivä olla sisällä, tänne nimittäin iski takatalvi ja lunta pyryttänyt koko päivän.
ÄÄH, vois jo kesä tulla, kevyemmät vaatteet jo odottaa...

Peace & love!
, Henna

2 kommenttia:

  1. Talvi jatkuu.. Ja kohta pääsee maistelee sun leipomuksia! Harmajan biisi soi taustalla, ihana ihana! Huomenta Henna ü

    VastaaPoista
  2. Joo, talvi ja sade jatkuu vieläkin, saapa nähä onko vappuna terassikelit 8)

    VastaaPoista